https://zaysan-college.edu.kz/kz/psikholog-zh-mysy.html#sigFreeId6217361b77
Үйде отырған уақытта ата-аналарымен бірлесіп өз отбасымен, студенттердің ойнауына ұсынылатын тренингтер.
Тренинг «Бұзылған телефон»
Мақсаты: Зейінді дамыту, эмоционалды қысымды кетіру, көңі- күйді көтеру.
Жүру барысы: «Сендер екі топқа бөлініндер. Бір топ- Аспан, екінші топ-Жер. Біріңнің артына бірін тұрындар. Артта тұрған адам би қимылдарын көрсетеді. Ал алдағы адам оны еске сақтауы керек. Ал ол өзінің алдында тұрған адамға оның қлзғалысын көрсетеді. Осылайша қайталана береді. Ең артында бірінші қозғалысты көрсеткен адам алдына шығып, өзі көрсеткен қозғалысты байқайды.»
Талдау: Өз көңіл- күлерінмен бөлісіндер
Би қимылдарын қайталау сендерге қиын болды ма?
Бұл ойыннын мағынасы не деп ойлайсындар?
Қорытынды: Қатысушылар бір- бірін көшіруге тырысты. Ұмтылыстары өте жақсы. Қызығушылықтары өте жақсы. Барлық зейіндерін бөліп, игеруге тырысты.Бір- біріне қуаныш сыйлауға ұмтылды.
Мұғалімдерге психологиялық кеңес
Мұғалім шәкірттерін шын жүрекпен сүйе білуі керек және оқушылардың әдептілігін, әділеттілігін, ақыл парасаттылығын, жан-жақтылығын, ұстамдылығын, сезімталдығын бағалау қажет.
Сонымен қатар мынандай кемшіліктермен келеңсіздіктерге қарсы тұрып, оларды жеңе білуі керек: шаршап шалдығушылық, ұйқысыздық, беймазалық, аурушаңдық, немқұрайлық, ісіне жауапсыздық, өзін орынсыз төмен ұстау, ашуланшақтық, орынсыз ұялшақтық, күдікшілдік т.б.
Мұғалім сыртқы келбетін, өзін-өзі басқару шеберлігін, мимика және поптомимика мәнерлерін, сөйлеу шеберлігін, шешендік қасиетін, дауыс дикциясын сақтауы керек.
Баланың мінез-құлқын қалыптастыруда мадақтау тәсілдерін қолданған тиімді. Бірақ баланың мінез ерекшелігін жете білмей артық мақтауға да болмайды. Нәтижесінде бала бойында жағымсыз мінез-құлықтар толы болады. Мысалы: тәкаппарлық, дандайсығандық т.б.теріс қасиеттер қалыптасады. Шәкіртіңіздің мінезін жақсы түсіну үшін ең алдымен оның дамуына не нәрсенің қажет екенін білуіміз керек. Ол кіммен дос, кіммен ойнайды, не оқиды, оқығандарын қалай қабылдайтынын әрбір мұғалім білуге тиіс.
Ұлы ағартушы Ы.Алтынсарин «Маған жақсы мұғалім бәрінен де қымбат, өйткені жақсы мұғалім-мектептің жүрегі»деп айтып кеткен.
Қазіргі біздің заманымыздың, ХХI ғасыр мұғаліміне қойылатын талаптар:
- біріншіден, мұғалім жеке көзқарасы бар және соны қорғай білетін жігерлі тұлға және маман мұғалім болуы қажет;
- екіншіден, мұғалімнің педагогикалық ойлау қабілеті ғылыми түрде қалыптасуы тиіс;
- үшіншіден, мұғалім - білім негіздерін өз бетінше оқып үйренуге, оқушыны баулуға міндетті;
- төртіншіден, мұғалім-педагогикалық ағымда баламен ынтымақтаса қызмет ететін тұлға болу керек;
- бесіншіден, педагог әр уақытта өз білімін толықтырып, шығармашылығын арттыруға міндетті.
Қорыта келе, ұлы педагог К.Ушинскийдің сөзімен айтқанда: «Мұғалім -өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім. Оқуды, ізденуді тоқтатысымен оның мұғалімдігі де жойылады» деген қағидасын жадымызда ұстасақ, мұғалім де тоқыраушылықтан аман болары сөзсіз.
Студент, Сен үшін!
Психологиялық тұрғыда қалай дайындалу керек?
Қиын ситуация кезінде өзіңді жоғалтып алмау үшін, шамадан тыс мақсат пен міндет қоюдың қажеті жоқ. Барлық нәрсені біртіндеп жасаған жөн. Емтиханға алдын-ала, біртіндеп, тыныштықты сақтап дайындала баста. Егер ойды жинақтау қиын болса, жеңілін есте сақтап, сосын қиын материалды үйрен. Ішкі қатаюдан, шаршағаннан арылу үшін жаттығуды күнделікті орында.
Сабаққа арналған орын
Жұмыс кеңістігін дұрыс ұйымдастыр.Үстел үстіне сары және күлгін реңкті суреттер мен заттар қой, өйткені ол интеллектуалдық белсенділікті арттырады.
Көзің шаршаса не істейсің?
Емтиханға дайындалу кезінде көзге ауырлық түседі. Егер көзің шаршаса, онда ағзаң шаршайды. Мұндайда емтихан тапсырмасын орындауға күшің жетпейді. Сондықтан да, көзіңнің демалуына жағдай жаса. Кез келген жаттығуды орындау керек.
- кезегімен жоғары-төмен жиырма бес секунд, оңға солға он бес секунд қара;
- көз қарашығыңмен аты-жөніңді жаз;
- ұзақтығы бір затқа жиырма секунд, сосын алдыңдағы қағазға жиырма секунд көзіңді тік;
- сағат тілі бойынша оған кері етіп көз қарашығыңмен және квадрат, үшбұрышты сал
Тамақтану
Тамақтану үш-төрт реттен және витаминге толы болуы керек. Тамақтанғанда грек жаңғағын, сүт өнімдерін, балықты, етті, көкөністі, жеміс-жидекті, шоколадты қолдану керек. Тағы да бір кеңес - емтихан алдында көп тамақтанбау керек.
Үлкен материал қорын қалай есте сақтау керек
Материалды сұрақтар бойынша қайтала. Алдымен еске түсір және міндетті түрде білетініңнің барлығын қысқаша жаз, сосын даталар мен фактілердің дұрыстығын тексер. Кітапты оқу кезінде жауаптың тірек пунктері мен негізгі ойларды сыз. Кішкене қағаздарға әрбір сұраққа жауаптың қысқаша жоспарын құруды үйрен. Емтиханнан бір күн бұрын жауаптардың қысқаша жоспарын қарап шық.
Есте сақтаудың кейбір заңдылықтары
Есте сақтаудың қиындығы оның көлеміне пропорционалды өседі. Үлкен үзіндіні оқыту қысқаға қарағанда тиімдірек.
Біркелкі жұмыста есіңде сақтағаның көп болса, онда түсіну де жоғары.
Бөліп оқыған, бірден оқығаннан жақсы. Бірден оқымай үзілістермен, аз-аздап оқыған жөн. Жай ғана бірнеше рет оқығаннан гөрі, есіңде қалғанын қайталауға көп уақыт бөлген тиімдірек. Егер көп және аз екі материалмен жұмыс істесең, көбінен бастағаның жөн.
Жұмыс қабілетін қолдану шарты
Ақыл-ой мен дене еңбегін кезектестіру; гимнастикалық жаттығуларды, яғни денені айналдыру, баспен тұру жаттығуларын жасаған дұрыс, өйткені ми жасушаларына қан жақсы жүреді. Көзді сақтау үшін, әрбір жиырма-отыз минутта үзіліс жасау кітаптан көзіңді алып, ұзаққа көз тігу), теледидардан хабарларды аз көру керек.
Ата-ана, Сіз үшін!
Баланы жетістіктері үшін мақтаңыз. Бала жетістікке жеткенде сіздің қолдауыңызды сезінуі тиіс.
Баланы жақсы көріңіз! Баланың ата-анасы емес досы болуға тырысыңыз.
Шыдамды болыңыз. Баланың жаңаны меңгеруіне уақыт беріңіз.
Жағымды қарым-қатынас жасаңыз. Баланы қорқытпаңыз. Өзін дұрыс ұстай білуге үйретіңіз.
Өзіңіз емес, балаңыздың жасағысы келетін істерге көбіне жол беріңіз. Оны мәжбүрлеу арқылы балада теріс мінездің қалыптасуына жол беретіндігіңізді ұмытпаңыз.
Өзіңіздің талаптарыңыздан демалуға мүмкіндік беріңіз.
Балаға еңбекқор, батыл, ақылды, тапқыр, ұқыпты, сүйікті, білімді дегендей сөздерді жиі айтыңыз.
Үй жұмыстарын өз бетінше атқаруға міндеттеңіз.Ол жұмыстардың орындалуына үлкендерге қойылған талаптарды қойыңыз.
Бала бойында сенімділікті орнатыңыз: мысалы: «Сен-ақылдысың», «Сен- батылсың», «Сенің қолыңнан бәрі келеді».т.с.с
Өз балаңызға сеніңіз. Сіздің сеніміңіз баланың жағымды істерін жүзеге асыруға көмектеседі.
Әртүрлі жағдайлардың болатындығы туралы айтыңыз және шешімін табуға үйретіңіз.
Баланы құшақтап, мақтауды ұмытпаңыз!
Қосымша №
Сауалнама
Студенттердің оқыту натижесімен қанағаттанушылығы.
Құрметті студент!
Сіздерді колледж үшін маңызды талқылауға шақырамыз. Сіздерден алда ұсынылып отырған сауалнаманың сұрақтарына жауап берүді сұраймыз. Жасырын жауапқа кепілдік береміз. Жауаптарға алдын ала алғысымызды білдіреміз !
Мамандық:_______________________________________________________
Біліктілігі:________________________________________________________
I бөлім. 4-балдық шкала бойынша Сіздің білім беру ұйымыңыздың оқытушыларының сапасын бағалаңыз:
1 – сапасы іс жүзінде көрінбейді
2 – сапасы болмашы дәрежесінде көрінеді
3 – қызметкерлердің сапасы жеткілікті деңгейде көрінеді
4 – барлық қызметкерлердің сапасы жеткілікті деңгейде көрінеді
(қажетті баллды қоршау керек)
|
Сапалары |
Балмен бағалау |
1 |
Зорлықсыз оқыту тәсілдерін көрсетеді ( ашу-ыза, көзқарасын білдірмейді) |
1 2 3 4 |
2 |
Оқу жетістіктерін жеке көтермелейді. |
1 2 3 4 |
3 |
Білім алушылардың дербестігін және бастамасын қолдайды |
1 2 3 4 |
4 |
Білім алушыларға сыпайы құрметпен қарайды |
1 2 3 4 |
5 |
Оқу материалдарын сенімді (кәсіби )меңгерген |
1 2 3 4 |
6 |
Деңгейлік үй тапсырмаларын береді |
1 2 3 4 |
7 |
Сабақта пайдаланатын тәсілдері (әдістері) жеке оқыту (темпераментінің ерекшеліктерін, мүмкіндіктері мен қабілеттерін, білім алушылардың қабылдау арналарын, түсіну деңгейін, ойлау түрін және т. б.) ескереді |
1 2 3 4 |
II бөлім. Сіздің білім беру ұйымыңыздың, білім беру сапасымен қанағаттандыру деңгейін, білім беру қызметін бағалаңыз. Сіздің білім беру ұйымыңыз, 4-балдық шкала бойынша :
1 – қанағаттанбаймын
2 – жартылай қанағаттандырғысыз
3 –негізінен қанағаттанамын
4 – толық қанағаттандырады
(қажетті балды қоршау керек)
|
Қанағаттану |
Балл бойынша бағалау |
1 |
Теориялық сабақтар жабдықталған дәріс залдары мен кабинеттерінде |
1 2 3 4 |
2 |
Сабақтар оқу практикасын өтіп, мамандандырылған оқу зертханалары барлық керекті жабдықтармен жабдықталған |
1 2 3 4 |
3 |
Білім беру ұйымының кітапханасы бар, студенттер кітапханада компьютерлерде кітапхана немесе тасымалданатын компьютерлерді пайдалану . |
1 2 3 4 |
4 |
Білім беру ұйымында интернетпен шығу қамтамасыз етілген. |
1 2 3 4 |
5 |
Оқу процесіның ақпараттың қол жетімділігі туралы. |
1 2 3 4 |
6 |
Алған білімдерін іс жүзінде қолдану үшін жеткіліктілігі. |
1 2 3 4 |
7 |
Пәндерді оқыту сапасы. |
1 2 3 4 |
8 |
Бағалаудың объективтіліг білімі. |
1 2 3 4 |
9 |
Қолайлылығы және сабақ кестесінің сақталуы. |
1 2 3 4 |
10 |
Тәжірибені ұйымдастыру сапасы. |
1 2 3 4 |
11 |
Инновациялық технологияларды қолдану. |
1 2 3 4 |
12 |
Жеке кеңес берүді үйымдаструы. |
1 2 3 4 |
13 |
Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру. (студенттік ғылыми қоғам, олимпиада, байқаулар ) |
1 2 3 4 |
14 |
Тамақтандыруды ұйымдастыру. |
1 2 3 4 |
15 |
Құрылған атмосфераның және білім беру ұйымының қолайлығы. |
1 2 3 4 |
16 |
Студенттік ұйымдарға қатысу қолжетімділігі |
1 2 3 4 |
17 |
Білім беру сапасын арттыру мақсатында сіздің пікіріңіз ескеріледі |
1 2 3 4 |
18 |
Білім беру ұйымындағы жалпы білім беру сапасы бағалаңыз. |
1 2 3 4 |
19 |
Оқытылатын пәндердің алатын мамандығыңыз бойынша сәйкес келуі |
1 2 3 4 |
20 |
Бөлінетін сағат санына пәнінің маңыздылығының сәйкес келмеуі. |
1 2 3 4 |
Ынтымақтастғыңыз үшін рахмет!
Қосымша №
САУАЛНАМА
«ЗАЙСАН ТЕХНОЛОГИЯ КОЛЛЕДЖІНІ» КММ СТУДЕТТЕРІНІҢ, ІС-ТӘЖІРИБЕДЕН ӨТУШІ ЖӘНЕ ТҮЛЕКТЕРДІҢ БІЛІКТІЛІГІ ЖӘНЕ ДАЙЫНДЫҚ САПАСЫНЫМЕН ЖҰМЫС БЕРУШІЛЕРДІҢ ҚАНАҒАТТАНУШЫЛЫҒЫ
Құрметті әріптестер!
Біз Сіз басқаратын ұйымның, біздің колледждің студенттері мен түлектеріне жұмыс беруші ретінде қосқан үлесін жоғары бағалаймыз. Осыған байланысты,колледж басшылығы колледж мамандарының біліктілігін арттыру туралы сіздің сараптамалық пікіріңізді білу маңызды. Сізге келесі сұрақтарға жауап беруді сұраймыз. Жауаптарыңыз бен ұсыныстарыңыз біздің жұмысымызда ескерілетін болады.
Ұйымның атауы____________________________________
ТАЖ ____________________________________________________
Лауазымы _________________________________________________
Нөмірі _________________________________________________
E-mail ______________________________________________________
- Ұйымыңыздағы қызметкерлер саны қанша?__________________
- Қанша қызметкер біздің колледждің түлектері болып табылады____
Біздің колледждің қанша студенті Сіздің ұйымыңыздағы кәсіби тәжірибеден өтті?
4 Білікті мамандардың қол жетімділігі қандай?
1) Жаман 2)Қанағаттанарлық 3) Жақсы
4) Өте жақсы 5) Тамаша
5Ұйымыңыз кәсіби қызметкерлерді жалдау үшін келесі әдістердің қайсысын пайдаланады?
- Колледжден тікелей жұмысқа алу
- Газеттерде жарнама
- Ұйымның жеке сайты
- Жұмыспен қамту агенттіктері
- Әріптестерден ақпарат
- Басқалар_________________________
6 Келесі 5 жыл ішінде сіздің ұйымыңыз үшін қандай даму динамикасы мүмкін?
- Жұмыстарды\қызметтерді қысқарту
- Өзгеріссіз
- Жұмыстың\қызметтердің көлемін азайту
- Жұмыс көлемінің айтарлықтай ұлғаюы
7 Колледждің түлектерін жұмысқа орналастыру бағдарламасына қатысу деңгейіңізді қалай бағалайсыз?
- Себептері бойынша өзара іс-қимылдың болмауы______________
- Әлсіз 3)Қанағаттанарлық 4) Жақсы 5) Тамаша
8 Біздің колледждің түлектері қандай салаларда жұмыс істейді:
- Экономикалық
- Техникалық
- Гуманитарлық
- Білім беру
9 Колледждің оқу сапасын бағалаңыз:
- Әлсіз 2) Орташадан жоғары 3) Орташа төмен
- Жақсы 3) Тамаша
10 Біздің колледждің оқу сапасын біздің уйымда жұмыс істейтін басқа колледж түлектерімен салыстырғанда бағалаңыз:
- Біздің колледж бітірушілері басқаларға қарағанда әлсіз
- Баламалы мамандар
Біздің колледж бітірушілері кәсіби дайындықтан өтеді
11 Кәсіби дағдылармен құзіреті шкаласы бойынша деңгейін бағалаңыз:
1) Өте жаман 2) Жаман 3) Қанағаттанарлық 4) Жақсы
5) Тамаша
Компьютерлік дағдылар _______________________________________
Қазіргі заманғы технологиялар_____________________________________
Мәселені болжау мүмкіндігі__________________________________
Коммуникативиі__________________________________________
Кәсіби және этикалық жауапкершілік___________________
Біліктілікті жоғарлату__________________
Саланың ерекшелігін білу__________________________________
Шет тілдерін білу_______________________________
12 Егер сізде колледжде мамандар даярлау саласына қатысты қосымша сұраулар мен ескертулер болса, оларды еркін түрде сипаттаңыз:
_____________________________________________________________________________
Қолы______________
«___»_________________20____ жыл
Қосымша №
САУАЛНАМА
ИПҚ КОЛЛЕДЖГЕ ҚАНАҒАТТАНУШЫЛЫҒЫ ТУРАЛЫ МӘЛІМЕТ
1)Сіздің оқу орныңыздың өмірі туралы ақпараттың негізгі көзі:
- Директордың бұйрығы, басқада ресми құжаттар
- Педагогикалық кеңестің отырыстары
- Басшылық пен жеке қарым-қатнас
4.Ауызша бейресми ақпарат, түрлі көздерден есту
- Колледждің жұмысы туралы ақпарат алынбайды
- Мені колледждің жұмысы туралы ақпараттар қызықтырмайды
2) Сіз қазіргі кезде ең кәсіби дамудың қандай нысанын ойласыз? (жауаптың тек бір нұсқасын атап өту)
- Аймақтық АИКҚД
- Тұрақты жұмыс істейтін әдістемелік семинарлар
- Тиісті білім беру және ғылыми мекемелерде кәсіпорындарда тағылымдамадан өту
- Жеке шығармашылық жұмыс уақытын бөлу
- Оқу- әдістемелік бірлестіктің жұмысына қатысу
- Шетелге ғылыми тәжірибе
- Өз әріптестерінің және басқа коллеждердің дәрістерін оқу
- Жаңа әдебиеттерді оқып үйрену
- Колледждерде, ғылыми ұйымдарда семинарларға конференцияларға қатысу
- Курстар (компьютерлік, тілдік, психологиялық, педагогикалық және т.б.)
3)Өз біліктілігін арттыру үшін көмекке мұқтажсызба?
- Иа
- Жоқ
- Жауап беруге қиналамын
4)Егер сізге қосымша дайындық керек болса, колледж әкімшілігінің ұсынған мүмкіндіктеріне қанағаттанасыз ба?
1.Толығымен
2.Ішінара
3.Жоқ
4.Жауап қайтаруға қиналамын
5) Бұл колледжде жұмыс істеуге не талаптандырады?
- Жоғары бедел
- Жақсы еңбек жағдайлары
- Студенттермен қызықты шығармашылық жұмыс істеу мүмкіндігі
- Ғылымға қатысу және өз жұмыстарын жариялау мүмкіндігі
- Кәсіптік тұрғыдан өсу мүмкіндігі бар, оқытушыларға оқудан тыс қызықты жұмыстар мен ашық лекциялар,конференциялар жіне т.б.)
- Ұымда жақсы моральдық-психологиялық атмосфера
- Жалақы төлеудің тәртібі
- Тұру орнына жақындығы
- Қызықты мамандықтар
- Олардың ғылыми дамуын енгізу мүмкіндігі
- Басқа
- Жауап қайтаруға қиналамын
6) Жұмыстарды ұйымдастыру және жұмыс орнын жабдықтау шарттары қаншалықты қанағаттандырылды?
1.Толығымен
2.Ішінара
3.Қанағаттанғысыз
4 Жауап беруге қиналамын
7)Колледждің миссиясы, көзқарасы мен негізгі қызметімен таныссыз ба?
- Иа
2.Ішінара
- Жоқ
8)Колледж өмірінде әртүрл аспектілер бар, олар ИПЖ-нің әрбір қызметкеріне әсер етеді, сіз қаншалықты қанағаттанғаңызды бағалаңыз :
№ |
сұрақ |
Толық |
ішінара |
қанағаттанарлықсық |
Жауап беруге қиналамын |
1 |
Колледж әкімшілігінің сіздермен қарым-қатынасы |
|
|
|
|
2 |
Басқарушылық шешімдер қабылдауға қатысуыңыз |
|
|
|
|
3 |
Сіздің жетістіктеріңіз бен, табыстарыңызды мойындау |
|
|
|
|
4 |
Әкімшіліктің қызметі |
|
|
|
|
5 |
Еңбек төлем шарттары |
|
|
|
|
6 |
Жұмыстың қолайлылығы |
|
|
|
|
7 |
Еңбекті қорғау және қауіпсіздік |
|
|
|
|
8 |
Колледж өміріндегі өзгерістерді басқару |
|
|
|
|
9 |
Жеңілдіктер берілуі: демалыс, санаторияда емдеу және т.б. |
|
|
|
|
10 |
Тамақтану жүйесімен, медециналық және басқа қызмет көрсету |
|
|
|
|
Сауалнама толтырғаныңыз үшін рахмет!
Қосымша №
САУАЛНАМА
КОЛЛЕДЖ АТА-АНАНЫҢ КӨЗІМЕН
Құрметті ата-аналар!
Осы колледждің студенттері мен ата-аналарының қанағаттануын зерттеу шеңберінде өткізілетін сауалнаманың сұрақтарына жауап беріңіз.
№ |
Сұрақтар |
Иа |
Жоқ |
Мүлдем жоқ |
1 |
Сыныптастарының арасында сіздің балаңыз өзін жайлы сезінеді ме ? |
|
|
|
2 |
Мұғалімдермен шеберлер сіздің балаларыңызға мейірімді |
|
|
|
3 |
Сіз әкімшілікпен, мұғалімдермен, шеберлермен өзара түсіністікке қол жеткіздіңіз бе? |
|
|
|
4 |
Педагогтар балаңыздың оқудағы жетістіктерін әділ бағалайды ма? |
|
|
|
5 |
Колледжде балаңыз үшін пайдалы және қызықты іс-шаралар бар ма? |
|
|
|
6 |
Сіздің балаңызға колледжде терең білім беріледі. |
|
|
|
7 |
Колледж сіздің балаңызға лайықты мінез-құлықты қалыптастыруға ықпал етеді ме? |
|
|
|
8 |
Колледжде сіздің балаңыздың денсаулығына қамқорлық жасайды ма? |
|
|
|
9 |
Колледжде сіздің балаңыздың психикалық денсаулығына ықпал ететін жағдайлар бар ма? |
|
|
|
10 |
Сіздің балаңыз колледжге қуанышпен барады ма? |
|
|
|
11 |
Егер балаңызды басқа колледжге тапсыруға тура келсе, өкінесіз бе? |
|
|
|
12 |
Колледж өміріне қатысуға ниетіңіз бар ма? |
|
|
|
13 |
Неліктен осы колледжді таңдадыңыз? а) кәсіптік бағдар беру үшін б) бала өзі қалаған c) басқа нұсқасы жоқ г) ______________________________
|
Сауалдамаға қатысқаныңыз үшін рахмет!
Қосымша №
САУАЛНАМА
АҚПАРАТТЫҚ ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ САПАСЫ, КІТАПХАНАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕРІ МЕН БІЛІМ БЕРУ КЕҢЕСІ ЖӘНЕ МАТЕРИАЛДЫҚ – ТЕХНИКАЛЫҚ БАЗА ЛАБОРАТОРЫ
1.Біздің кітапханамызға қанша рет келесіз?
- Әр күн сайын
- Ешқашан
- Жиі
Кейде
2.Сізге келесі кітапханалық қызметтердің қайсысы маңызды?
- Қажетті кітаптарды шығару
- Қолайлы еңбек жағдайлары
- Кітапхана қорының толықтығы мен мазмұны
Кеңес алу мүмкіндігі
3.Кай мақсатпен кітапханаға ақпарат алу үшін барасыз?
- Нақты құжатты табу
- Тақрып бойынша әдебиеттерді анықтау үшін
- Жаңа әдебиетті оқу үшін
Интернетті пайдалану үшін
- Қажетті ақпаратты таба аласыз ба?
- Әр дайым мүмкін
- Жиі
- Кейде
Мүмкін емес
5.Сіз кітапхана қызметінің сапасына қанағаттанасыз ба?
- Иа
- Жоқ
6.Ақпарат көзі ретінде кітапхана рөлін қалай бағалайсыз?
- Өте маңызды
- Маңызды
- Өте маңызды емес
Маңызды емес
7.Кітапхана қоры сіздің қажеттіліктеріңізге сай келе ме?
- Толығымен
- Ішінара
Мүлдем қанағаттандырмайды
8.Колледж сайтының мазмұны қанағаттанарлықпа ?
- Толық қанағаттандырады
- Мүмкін
- Айтуға қиын
Қанағаттандырмайды
Толығымен қанағаттандырмайды
- Оқу үдерісіне материалдық және техникалық қолдаудың сапасы бар ма?
|
Толық қанағаттанған |
Ішінара қанағаттандырады |
Қанағаттанбады |
Сыныптармен шеберханалардың жағдайы |
|
|
|
Зертханалар
|
|
|
|
Қол жетімді заманауй құралдардың жеткіліктілігі |
|
|
|
- Оқу үрдісінің ақпараттық-кітапханалық мазмұнының сапасына қанағаттанасыз ба?
|
Толық қанағаттанған |
Ішінара қанағаттандырады |
Қанағаттандырмайды |
Кітапхана қорының көлемі мен жағдайы |
|
|
|
Компьютерлік сыныптар |
|
|
|
Жергілікті желі және интернетке кіру |
|
|
|
Кітапхананың және ақпараттық қызметтің сапасы |
|
|
|